13 sierpnia 2012

Historia moich włosów

Miałam dosłownie wszystkie kolory jakie można mieć na włosach od czarnych zaczynając na nieudanym blondzie kończąc.
Kilka zdjęć powinno wam to zobrazować ;)

Ps. lekki post, bo hehe jestem HOT 15.
jak mam być szczera to szlak jasny mnie trafiał z tą grzywką! 

Ale zapuszczałam ją ... 
Ale nagle rudy się mi spodobał no to poszłam po farbę i byłam
ruda.

Po jakimś czasie zaczęły denerwować mnie odrosty no to wsiu,
miał wyjść brąz ale wyszedł czarny ... 
Później farba zaczęła nierównomiernie
z chodzić i wyglądałam jak upiór.






    
  No i wkońcu udało mi się uwolnić od
  wszystkich farb, ale teraz czekam na rozjaśniacz
   z joanny, i znowu się zacznie, hehe !

włosy były praktycznie bez farby, ale ombre
zawróciło mi w głowie ...

MOTYWACJA NA DZIŚ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz