12 sierpnia 2012

Rachunek sumienia.

Tak, tak ! Rachunek sumienia. W tym tygodniu dałam z siebie wszystko jeżeli chodzi o treningi z Ewą i nie tylko. Pisałam, że skalpel znudził mi się i szukam innych ćwiczeń. Pozostałam przy skalpelu ale dodałam kilka innych zestawów ćwiczeń. Z jedzeniem też się pilnowałam. Posiłki co 3 godziny, wafle ryżowe zamiast chleba, lody ale bez bitej śmietany z owocami i cynamonem, dużo wody mineralnej itp.
Poniedziałek ; skalpel, Wtorek; skalpel, Środa; 8 min.trening brzucha i ćwiczenia na talie i biodra, Czwartek; 10 min. trening brzucha z Mel B, Piątek; wolne, Sobota; skalpel i 10min. trening brzucha z Mel B, Niedziela; mam zamiar zrobić skalpela, 10 min.trening z Mel B i a6w. Ćwiczyłam 6x w tyg, i są efekty !!!

Zbliża się nowy tydzień czas na postanowienia :


MOTYWACJA !!!



PS. zmieniłam wygląd bloga, z pastelowych kolorów przeszłam na żywe zielenie.
Mam nadzieję że wam się podoba.



1 komentarz: