24 marca 2013

Balea, Krem do rąk z 5% mocznikiem

Hej !

Ostatnio dni uciekają mi przez palce. Może to przez okres przed świąteczny ? Nie mam pojęcia. Tyle się dzieje, że moje dłonie wołają o pomoc i nawilżenie. Na szczęście mam coś w szufladzie co zawsze im pomoże.

Krem znajduje się w miękkiej tubce, która stoi na zakrętce co ułatwia wydobycie produktu gdy już się kończy. Opakowanie jak zawsze wygląda estetycznie i przyciąga wzrok. 

W składzie kosmetyku znajduje się mocznik (urea) i masło z parkii (podobnie jak w maśle do ciała). Krem przyjemnie pachnie, niestety nie umiem określić zapachu. Nie jest to nachalny zapach, jest delikatny i subtelny. Natychmiast wygładza wysuszone dłonie. Nie zostawia tłustego filmu. Ręce się nie kleją ani nie lepią, co dla mnie jest ważne. Wchłanianie jest natychmiastowe. 

W przypadku moich dłoni nawilża ja na długie godziny, potwierdzają to też moje koleżanki z klasy, które krem ten często aplikują na dłonie po wychowaniu fizycznym :D


Marta.

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic z Balea, ale na pewno się skuszę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam dostępu do Balea

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy ten krem pomógłby wysuszonej na wiór skórze moich dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny produkt :))

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu w Polsce nie ma dostępu do Balei? No czemu?? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj go oglądałam w DM-ie, ale ostatecznie odłożyła. Kiedyś na pewno go wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń