28 października 2012

Co nowego w szafie piszczy : H&M i duperele ;)

Kolejny pracowity weekend za mną, choć nie wiem czy nie powinnam napisać 2 dni powszednie, bo czułam się jakbym siedziała w szkole. Matma razem z chemią uwzięły się na mnie, a ja bezradna nie umiem nic ! Dzisiaj czekają mnie zadania z matmy ..
Ale co by nie narzekać .. Odwiedziłam H&M, kupiłam 2 ubrania.. Wyszłam ze sklepu lekko zawiedziona, myślałam, że niestarczy mi pieniędzy, a tu doopa.




grzechem byłoby gdybym nie kupiła prawie 5 stronicowego wywiadu z Nergalem ,  jest ideałem jak dla
mnie mężczyzny. Na liście do kupienia znajduje się jeszcze jego najnowsza książka ;)
Kolejną rzeczą jest dezodorant z intermarche, za niecałe 5 zł, o pięknym kokosowym zapachu. Kolejnym plusem jest bardzo prosty skład ...




11 komentarzy:

  1. A gdzie dorwałaś dezodorant.? :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę rozejrzeć się za tym dezodorantem,uwielbiam takie zapachy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam dzisiaj na zakupach, zeszłam cały Port Łódź i kompletnie nic nie kupiłam, masakra jakaś w tych sklepach ;/
    dezodorant kokosowy? to nie dla mnie, bo zapach kokosowy tylko toleruję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm uwielbiam kokos. chyba bede musiala sobie kupić.
    ten turkusowy sweterek z H&M jest idealny na zimne dni :) mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne sweterki , musze wybrać sie na zakupy i zajrzeć do H&M u :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sweterki! A o tym dezodorancie muszę wspomnieć mojej siostrze, ona uwielbia zapach kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już ten wywiad i chętnie przeczytałabym jego książkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę sliczne sweterki! ;d

    to też mój post na co dzień, tylko zazwyczaj robię zdjęcia po uczelni, a tam nie wypada mi ubierać tak krótkich spódniczek ;)

    OdpowiedzUsuń