15 września 2012

RECENZJA :Rozjaśniacz w Spray'u JOANNA + apteczny haul

Jak pamiętacie moim marzeniem były włosy blond. Teraz jestem 100 % szatynką, i przy tym zostańmy. 
Zaopatrzyłam się w regenerujący krem do rzęs i tabletki CeraNova z Bratkiem, bo ostatnio kilka niespodzianek mi wyskoczyło, a twarz świeci się jak choinka na święta.

Rozjaśniacz z Joanny jest dostępny w mniejszych lub osiedlowych drogeriach. Zauważyłam, że dostępny jest w drogerii Kama. Jeżeli chodzi o opakowanie to 150 ml buteleczka, z Panią o złotych refleksach. Buteleczka ma fajny atomizer, nie zacina się działa prawidłowo. Cena jest bardzo zachęcająca ok. 7-8 zł. 
Czy niszczy włosy ??
Napewno nie w takim stopniu jak tradycyjny rozjaśniacz. Ale mowy nie ma o braku dobrej maski nawilżającej.Ponieważ, może przesuszać włosy, szczególnie końcówki. Ja polecam wam olejek rycynowy. Aby uzyskać efekty rozjaśnienia w moim przypadku potrzebne mi były 3 opakowania. 
Jeżeli chcecie nieinwazyjnego rozjaśnienia włosów napewno polecam wam ten kosmetyk !





Haul.




Miłego dnia !

2 komentarze: