27 września 2012

#90. O niejakiej Chodakowskiej słów kilka !

Dzisiaj mam małą rocznicę, 90 post na tym blogu !! Po dniach krytycznych, przyszedł czas na dni pełne słońca i szczęścia. Jak pamiętacie ponad 2 mies.temu zaczęłam przygodę z Ewą. Nie powiem, że było łatwo. Bo nie było. Przez wakacje ćwiczyłam codziennie, 5-6 razy w tygodniu ze skalpelem. Teraz gdy po domu lata pełno kartek, zeszytów i książek ćwiczę (aż wstyd się przyznać) 1-2 w tygodniu, natomiast jest to turbo spalanie. Obiecałam sobie, że będę ćwiczyć obowiązkowo 2x w tyg, bo nie chce zaprzepaścić tego co osiągnęłam. A oto dowód, że turo spalanie to TURBO wycisk ! :


10 października szykuje się na wycieczkę szkolną. Tym razem odwiedzimy Wrocław, bardzo się cieszę. Jedziemy do kina na 'Jesteś Bogiem', oraz odwiedzimy Ostrów Tumski, włączając w to most z kłódkami i nawet przywiesimy naszą 'klasową' kłódkę, nasz wychowawca obiecał nam, że zabierze nas nad Odrę, podobno zna magiczne miejsce. Mam nadzieję, że pogoda dopiszę, i będzie mnóstwo zdjęć. 


2 komentarze:

  1. Jak będziesz wiedzieć gdzie jest to magiczne miejsce to mnie tam zabierz !:*

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, muszę dziś w koncu pocwiczyc z Ewunią, bo coś ją zaniedbałam :D

    OdpowiedzUsuń