31 sierpnia 2012

Haul + Bonus ;)


Haul. Nie wiem jak wy ale ja bardzo lubię oglądać i czytać posty z tytułem Haul.Tym razem kupiłam naprawdę naprawdę najpotrzebniejsze rzeczy. Kilka rzeczy też wpadło mi do oka, i mam cichutką nadzieję że w najbliższym czasie je kupie. Do listy dołączył też rozjaśniacz, bo skończył się. Niedługo recenzja, wyczekujcie ! I na końcu mały bonus.

Czas na turbo spalanie. Wiem, że niektóre z dziewczyny poszły od razu rano po płytę . Mi było
nie podordze ;)

Nie wiem czy powinnam pisać, że do koszyka trafiło kolejne opakowanie chusteczek z alterry
+ maszynka do golenia, bo po CP moje nogi przypominają nogi Yeti.

Suchy szampon. Moje pierwsze opakowanie. Nigdy nie czułam, że muszę go mieć, jednak
rok szkolny zbliża się i nie zawszę będę na siłach myć włosy, a tak pisk pisk i problem z głowy.
Maska z Alterry, też pierwsze opakowanie. Zobaczymy jak się sprawdzi.
Trochę humoru. Podoba się wam mój kapelusz ?? Na szczęście go nie kupiłam ;)

   

2 komentarze: