5 sierpnia 2012

facet.

Jakoś mnie naszło, przy słuchaniu piosenki JAMIE FOXX FEAT.DRAKE, żeby zrobić post o factach moich marzeń (i snów, ja mam taaakie sny piękne, że budzić mi się nie chce). No to let's go !
1.DRAKE
grr..ah te usta, i oczęta.
2. J. Cole
ja się zajmę tą bródką, oj tak.
3.Ryan Gosling
\
z takim to ja bym killera 10 razy dziennie robiła.
4. Przemek Pawlicki
no sory ale musiałam zasłonić swoją twarz bo wyszłam jak...
5. Piorek Pawlicki
wiem, zrobiło zoom'a na krzesła ale zdjęcie jeest !
6. Nathan Sykes
zawsze klikam stop jak oglądam teledysk the wanted.
7. Taylor Launter
ja to miałam z nim faze taką, że... jak zobaczyłam, że selena i ona... byłam jak matka broniąca tygrysiątka.
8.Lucas Till
poszłam na hane montane film dla niego, widzisz zarobiłeś na mnie !
9. Jacky Ido
napaliłam się wczoraj oglądając końcówkę Białej Masajki.
10. Wojtuś Szczęsny.
oj oj oj. serduszko mi się roztopiło...

zmykam rozmarzona ... 
ps. zauważyłam, że mam słabość do ciemnoskórych mężczyzn. hoho.
;*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz