21 maja 2014

Ulubieńcy kwietnia

...pod koniec maja! Znowu się spóźniłam, nadal mam problemy z laptopem, zamiast zanieść go do naprawy to czekam aż sam się naprawi :p. Tak na poważnie to kwiecień był baaardzo pozytywnym miesiącem, jedyne co mnie zaskoczyło to Shakira w reklamie Activia :D.



  • Artdeco,baza pod cienie - już raz pojawiła się w ulubieńcach ale narzekałam, że średnio się u mnie sprawuje. Nauczyłam się jej używać, a kluczem do jej działania jest mała ilość nałożona na powiekę. Trzyma cienie, gładko sunie po powiece i bardzo się polubiłyśmy.
  • Maybellline, Lasting Drama - najlepszy, najtrwalszy i najwygodniejszy w aplikacji! klik.
  • Wibo, Growing Lashes - klasycznie po dodaniu kilku kropel toniku ładnie rozczesuje rzęsy, pogrubia nie wiem czy mocno unosi rzęsy, bo używam zalotki ale nie kruszy się mocno i kosztuje grosze.

  • Sally Hanses, Insta-Dri - w chwili obecnej nie wyobrażam sobie nie używać tego produkty. Ma bardzo długi ale wygodny pędzelek, butelka ma dużą pojemność i rzeczywiście przyśpiesza schnięcie lakieru i nadaje mu błysk.
  • Miss Spory, 038 - czerwień, którą nosiłam praktycznie przez cały kwiecień z małymi wyjątkami. Trwała, dobrze kryjąca malinowa czerwień.
  • Blistex, Lip Relief Cream - mocno regenerujący balsam do ust o konstystencji kremu, lekki ale bardzo odżywczy, daje uczucie mrożenia i delikatnie chłodzi usta.
Co odkryłyście w kwietniu lub maju? 




8 komentarzy:

  1. Mam bazę Artdeco i jej nie cierpię :p Moim ulubieńcem jest Paint Pot z Maca, on to się gładko rozprowadza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ta baza, bo moja Urban Decay jest już na wykończeniu :( Ja odkryłam fantastyczny krem na noc Vichy Night Detox :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten eyeliner z Maybelline, lakiery z Wibo również. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. liner z maybelline tez jest moim ulubieńcem ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten tusz, ale szkoda, że szybko staje się suchy i pod koniec dnia (po kilku tyg używania) kruszy się pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak Blistex i to uczucie chłodu jakie pozostawia jest na obecną pogodę idealne :) Insta-Dry kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten czerwony lakier posiadam :)

    OdpowiedzUsuń