14 września 2013

Gorzka czekolada !

Cześć !

Niedaleko mojego osiedla znajduje się mała acz urokliwa drogeria. Lubię tam chodzić. Bardzo sympatyczna Pani, która ma ponad 150 lakierów do paznokci, dużą wiedzę kosmetyczną i piękne białe zęby tylko sprawia, że chce się tam wracać. Parę dni temu poszłam od tak, z ciekawości i wróciłam między innymi z lakierem ADOS .


Ostatnio doszłam do wniosku, że kwadratowe buteleczki chyba mnie prześladują ! Ale lubię ten kształt, bo zabiera o wiele mniej miejsca niż klasyczne walcowate (?) opakowania.


Pędzelek zaliczamy do długich, wygodnych w użyciu i precyzyjnych. Uchwyt dobrze leży w dłoniach i nie wyślizguje się. 

Głównym powodem zakupu (oprócz koloru) była niebieska poświata/shimmer. Byłam niezmiernie ciekawa efektu końcowego i ... rozczarowałam się ! Drobinki znikają już po pierwszej warstwie, właściwie to są one nie widoczne ani w słońcu ani w cieniu. 


Jedna gruba i jedna cienka warstwa - przeważnie tak uzyskuję maksymalne krycie. Lakier jest trwały, poniżej zdjęcie po 4 dniach po pomalowaniu.

Zauważalne są starte końcówki ale tragedii nie ma ;)


Z daleka wygląda na klasyczną czerń, gdy jednak dokładnie się przyjrzymy ujrzymy kolor podobny do gorzkiej czekolady. Całkiem dobrze prezentuje się na moich dłoniach, mimo krótkich paznokci.




Trochę zawiodło mnie wykończenie, myślałam że ta poświata będzie przykuwać wzrok i sprawi, że lakier będzie wyjątkowy ale i bez tego jest bliski mojemu sercu ;)


Lubie lakiery ADOS ? Ja mam chrapkę na parę innych, równie ciekawych kolorów. 


12 komentarzy:

  1. Kolor piękny podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny kolorek :) niby klasyczna czerń, a jednak tak nie do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny na jesień. Muszę uzupełnić braki lakierowe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerń piękna tylko szkoda, że nie widac tej poświaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. to zdecydowanie mój kolor! uwielbiam takie ciemne kolorki na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam czerń z Adoda ze złotą poświatą, ale taki efekt jest tylko w butelce, bo na paznokciowych złoto gdzieś ginie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwień też oglądałam ale jakoś mnie nie przekonała ...

      Usuń