10 lipca 2013

Soczysta malina z brokatem

Hej !

Lakier z H&m kupiłam pod wpływem impulsu i promocji. Okazał się całkiem fajnym produktem za nieduże pieniądze !

Kolor to soczysta malina, wpadająca w różaną czerwień. Tuż przy początku płytki paznokcia nałożyłam lakier brokatowy aby urozmaicić manicure.

Lakier ma wąski ale precyzyjny pędzelek, krycie uzyskujemy po 2 warstwach jednak ja dołożyłabym jeszcze jedną, bo wciąż widzę prześwity. Bardzo szybko schnie i ku mojemu zdziwieniu pięknie lśni. Trwałość waha się od 2-3 dni bez Top'u.


Lubicie lakiery z H&M ? Ja napewno suszę się na jeszcze inne odcienie ale tylko w promocji, bo 15 złotych za zwykły lakier to troch dużo. Moim zdaniem lepiej troszkę odłożyć i kupić np. essie czy rimmel salon pro.

Miłego dnia.


Marta.

11 komentarzy:

  1. urocza ta malina :) a lakiery z hm lubię i mam kila sztuk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 2 lakiery z H&M i bardzo je lubię :)
    ten zestaw łądnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego lakieru z H&M, ale mam róż do policzków i jest bardzo dobry :) Całkiem fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie lakiery z H&M są całkiem niezłe :) Przynajmniej takie mam odczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Set jest fajny, ale rzeczywiście w regularnej cenie nie kusiłby już tak bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądają na paznokciach.
    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam żadnego lakieru od H&M, te prezentują się pięknie na paznokciach, więc może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka lakierów z H&M i były całkiem fajne i trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mani z tego połączenia wyszedł :)
    Ja nie mam żadnego lakieru z H&M i jakoś niespecjalnie mnie kuszą ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery z H&M są dla mnie obce :) Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń