11 czerwca 2013

Essie - Avenue Maintain i kryształki Svarovskiego !

Hej !

Dzisiaj premiera drugiego już lakieru Essie jaki posiadam. Avenue Mantain pochodzi z tegorocznej wiosennej kolekcji Madison Ave-hue Collection. Lakier został zainspirowany słynną dzielnicą Chapms Elysees w Paryżu. 


Kolor kojarzy mi się z błękitem nieba lub kolorem morza. Ma bardzo kremową konsystencję ale trzeba uważać - łatwo spływa z płytki paznokcia. Jedna warstwa kryje przyzwoicie ale dwie warstwy dadzą nam pewność, że nie ujrzymy prześwitów. 

Kryształki były elementem spontanicznym aczkolwiek inspirowała mnie Kamila, która w tym poście pokazywała mani z użyciem właśnie kryształków Svarovskiego. 

Lakier wytrzymał na paznokciach 4 dni, po trzech dniach końcówki lekko się starły ale nie było katastrofy.

Kryształki przykleiłam lakierem nawierzchniowym z Essence - okazał się bardzo dobrym produktem, przyśpiesza wysychanie lakieru i ładnie nabłyszcza niestety mam do niego parę zastrzeżeń. Recenzja wkrótce.

Podoba się wam efekt ? Kryształki to fajna odskocznia i urozmaicenie manicure, czasami średni lakier z takim właśnie zdobieniem wygląda lepiej niż solo.

Trzymajcie się ciepło.
Marta.

24 komentarze:

  1. Zgadzam się, że kryształki na paznokciach mogą zdziaływać cuda :D W przypadku Essie jeszcze bardziej upiększyły już i tak śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba! muszę też pokombinować z takimi kryształkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne paznokcie i super pasuje ten niebieski lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdobienie, proste - ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za takim ciemnym niebieskim

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt bardzo fajny, a kryształki dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor lakieru fajny, taki intensywny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor! Z kryształkami wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kryształki przeboskie :O w ogóle masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze myślałam, że moje paznokcie są bee... ;)

      Usuń
  10. Kolor przepiękny - mój ulubiony! :) A kryształki dodają jeszcze więcej uroku całemu mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile bym dała żeby mieć takie piękne paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz te pazurki, czemu ja nie potrafię zapuścić do takiej długości :(?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny mani ;)

    Przy okazji zapraszam do mnie na notkę, w której znajdują się informacje o konkursie Bourjois!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię u siebie niebieskości na paznokiach, ale u ciebie wygląda bardzo fajnie ;>
    chętnie poczytam o nawierzchniowym z essence :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor lakieru bardzo ładny , natomiast te kryształki to rewelacyjny pomysł :) , mały gadżet a efekt wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kolorek, ekstra wygląda z tymi zdobieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O cyrkoniki. Podobnie jak u mnie :P

    OdpowiedzUsuń