8 lutego 2013

Dieta 3D Chili - jest już moja !

Witajcie !

Na początku chciałabym was przeprosić, że blog świeci pustkami ale natłok obowiązków mnie przytłacza i ostatnią rzeczą którą chce robić to blogowanie... Ale w następnym tygodniu się zmieni !!!

Jednak dzisiaj mój humor się poprawił. Doszła do mnie paczka z Dietą 3D Chili. Wybrałam się na zakupy i kilka rzeczy już mam kupionych inne jeszcze dokupię. Postanowiłam postawić na zbilansowaną i smaczną dietę. Zaczynam od poniedziałku ! Trzymajcie za mnie kciuki !!!


Jutro post z nowościami w kosmetyczce :D 

8 komentarzy:

  1. Powodzenia, aczkolwiek u mnie diety się nie sprawdzają, wolę ćwiczyć z Ewką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ! :)
    Czekam na nowości kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia:) też ją wykupiłam, ale... się za nią nie zabrałam. chyba na to czas:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również trzymam kciuki :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki :)
    Zostałaś oTAGowana - http://zolzanna.blogspot.com/2013/02/tag-versatile-blogger.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dieta? Mi tez by coś się przydało.

    OdpowiedzUsuń