7 października 2012

#100 !!! Aktualizacja włosów : WRZESIEŃ

100 POST !!! Kurczę, aż tyle ich napisałam ? Nie do wiary, a jednak !
Dzisiaj pierwsza aktualizacja włosów. Jeżeli chodzi o mycie nadal jestem fanką OMO, natomiast w mojej kolekcji odżywek wpadło co nieco.
 Odżywki, maski, które stosowałam we wrześniu to Isana Połysk jedwabiu, Isana Odżywka intensywnie pielęgnująca, Isana Maska z pszenicą i wit.b5, wosk odżywczy Wax, spryskiwałam włosy wodą różaną.
Szampony : Alterra Figa&Makadamia, Alterra Kofeina&Biotyna, Green Pharmacy do włosów tłustych u podstawy i suchych końcach Żeń szeń.
Oleje : Olejek rycynowy- skalp, cała długość, końcówki na noc lub kilka godz. przed myciem, olejek babydream na całej długości, własna mieszanka : woda brzozowa, woda różana, olejek rycynowy.
Wcierki : Jantar, Radical, 2x sok z cebuli.
Suplementy : Cp
Ogólnie jestem zadowolona z pielęgnacji w tym miesiącu, włosy mają dość duży przyrost 1,4 cm. Zdaje mi się, że jest to zasługa soku z cebuli, po nim włosy strzeliły.

włosy mokre.
włosy wilgotne.
Jeszcze jedna smutna wiadomość, mgiełka Jantar po 3 użyciach jest prawie na połowie opakowania ! cholernie mało wydajna !!

2 komentarze: