25 sierpnia 2012

Wakacyjne wspomnienia :Szklarska Poręba #1

Koniec wakacji, a pogoda nas nie rozpieszcza. Wręcz niszczy moje blogowe plany. Dzisiaj chciałam iść po południu na zdjęcia, dokładniej outfit'owe ale intuicja mówi mi, że będę siedzieć w domu. Pod wieczór postaram się dodać recenzję octu malinowego, także bądźcie czujni ;)
Dzisiaj pierwsza część zdjęć z Szklarskiej Poręby, a będzie ich troszkę. Osobną notkę poświęcę Międzynarodowemu Festiwalowi Rowerowemu ;) Miłego oglądania !

EDIT ; CO JA ZNALAZŁAM ! CHCIAŁABYM BYĆ NA MIEJSCU TEJ DZIEWCZYNY !!!






Hmm które lepsze Vansy czy 'trampki' z młodości mojego taty ?

Chce Ktoś ??

Słodka fotka ;D



Lykłoby się ;))





Mam nadzieję, że zdjęcia przypadły wam do gusty. Powiem wam że ten wyjazd aktywował moją pasję, na nowo. Spodziewajcie się więcej takich zdjęć ;)



15 komentarzy:

  1. Jack Daniels *-*
    Super fotki.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jack Daniels w puszce? haha, bajer :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) faktycznie masz co wspominać . xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia;)
    Jeśli chodzi o olejek z Avonu toja nic takiego nie zauważyłam. Jestem z niego bardzo zadowolona. Moje kocówki są wyraźnie w lepszym stanie odkąd go używam. Nie rozdwajają się i są ładnie nawilżone.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, ale ostatnie - przepiękne. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Podobają mi się;)
    Obserwujemy ?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    Najbardziej podoba mi się to ostatnie :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia bardzo ładne !~:D
    a w szczególności to z rodzicami (chyba rodzice .) :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj łykałoby się !!
    Oscypek! wczoraj miałam taką ochotę na niego ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam , oscypek <3 .
    też byłam w Szklarskiej , nawet 2 razy . Ślicznie tam jest :D
    + zapraszam : D

    OdpowiedzUsuń
  11. spędziłam tam ferie, super miejsce :)
    a;e oscypka nie znosze ;c bleee

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia zazdroszczę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Vansy *.*
    Zapraszam na swojego bloga, nowy post : http://justfashionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń