16 sierpnia 2012

O wszystkim i o niczym

Hej, dzień jak co dzień. Ale kupiłam kilka rzeczy ! Mianowicie słuchawki Sony w pięknym turkusowym  kolorze, kartę sd i książkę. I chyba nikogo nie zdziwi fakt że do kolekcji doszły chusteczki z alterry ;). Jednak wracając do domu spojrzałam w skrzynkę pojawiło się zawiadomienie o paczce do odebrania. Intuicja mówi mi, że to rozjaśniacz z joanny.
W sobotę wyjeżdżam w góry. Dokładniej do Szklarskiej Poręby jak co roku, więc będzie dużo zdjęć !! Postaram dodać jakiś wpis ale nie obiecuję. Jutro pojawi się post z rzeczami które zabieram. Zamierzam też jechać jutro zobaczyć obiektyw do lustrzanki, przemyślałam zakup iPhona i stwierdziłam że jestem cholerną materialistką !!! Więc obiektyw będzie lepszą inwestycją, inwestycją w przyszłość ;)


Dzisiaj kupiłam czwartą częśc natomiast trzecią 3 dni temu i ...
zdążyłam ją przeczytać ;)


Kilka zdjęć ze Szklarskiej z zeszłego roku ;) enjoy !


LECH BIKE FESTIVAL






2 komentarze: