1 sierpnia 2012

H&m, new yorker, rossman.


Od tygodni próbowałam zdobyć sportowy stanik. I udało mi się to dzisiaj. Ale jak zawsze kilka rzeczy wpadło w ręce i nie wypadnie ;p

H&m

Piórknik, ok.10. Urzekł mnie wzór. Już nie mogę doczekać się kiedy zacznę go używać. 


ok. 40 zł. Chciałam bezszwowy ale były tylko push up. 

Ok. 60 zł. Wypróbuje go dzisiaj, killer go sprawdzi ;)

Przecena. Z 80 na 40 zł. Świetny kolor. Zakochałam się w nim.

Ok 150 zł, Kocham tą kurtke. Dawno o takiej marzyłam. 
New Yorker
Przepraszam za jakość, bransoletka tzw. Jezuska. Polowałam na nią na allegro ale znalazłam. Ok  10 zł.

Tzw. jebki. Wygodne, nie obcierają. Ok. 40 zł.
Nowy shape ! Ok. 8 zł
Rossman
Zauważyłam, że chusteczki z alterry znikają w oka mgnieniu. Chyba za bardzo je polubiłam. Cena ok. 3 zł.

Brzoskwiniowa. Kocham jej zapach. 

Do napisania kotki !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz