13 września 2017

WRÓCIŁAM

Halo, halo czy ktoś tutaj jeszcze mnie pamięta? Ostatni post zamieściłam 6 marca 2015 roku (!). Nie usuwałam bloga, chciałam aby treści, w które włożyłam wiele serca i pasji były nadal dostępne, a w głębi duszy wiedziałam, że przyjdzie odpowiedni moment i powrócę do blogowania. Czy mi  tego brakowało? Bardzo! Dlaczego wróciłam dopiero po dwóch latach? Chciałam wrócić na dobre, na stałe, a nie na kilka miesięcy. 
W moim życiu zmieniło się wiele, wcześniej pisałam jako licealistka (och młodość :D), a w chwili obecnej jestem już na drugim roku bezpieczeństwa narodowego. Oprócz wieku, szkoły zmieniły się także moje oczekiwania i wymagania co do kosmetyków. Teraz wymagam więcej, jestem bardziej świadoma i lubię testować produkty z różnych półek cenowych. 

Na oswojenie się z bloggerem, pisaniem i opisaniem kosmetyków na pierwszy rzut pójdą ulubieńcy ostatnich miesięcy, post pojawi się na dniach!

Trzymajcie się ciepło i do przeczytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz